понеділок, 10 травня 2021 р.

Проєкт-гра «Спіймай»

 

Проєкт-гра «Спіймай»


1. Додати спрайти: герой та 5-6 предметів, які потрібно ловити та 2-3 предмети, які не можна ловити. Їх на початку гри немає (вони приховані).

2. Додати (спрайт) кнопку СТАРТ, яка буде починати гру. При натисканні на неї кнопка ховається та передає повідомлення іншим спрайтам про початок гри «старт».

3. Додати (спрайт) кнопку «Ще раз». Її потрібно одразу сховати зі сцени. Скласти програму: коли спрайт отримає повідомлення «заново» він має з’явитися. Коли на спрайт буде натиснуто – передати повідомлення «старт», зачекати 1 секунду та сховатися.

4. Для героя скласти програму:

Управління стрілками праворуч та ліворуч. Після натискання на копку СТАРТ (сповіщення): обнулити кількість очок (змінна), якщо очок більше 10, то сказати «Ура! Я переміг», зупинити програму та оповістити повідомлення «заново».

5. Для «хороших» предметів скласти програму:

При натисканні на прапорець:

Сховати, завжди:

якщо торкається героя додати бали,

перейти у випадкову позицію

задати значення у ____ (для всіх спрайтів встановити різне значення: приблизно від 200 до 150)

Коли спрайт отримає повідомлення «старт»:

перейти у випадкову позицію та задати значення у ____ (для всіх спрайтів встановити різне значення: приблизно від 200 до 150), показати.

Завжди:

змінити значення у ___ (для всіх спрайтів встановити різне значення: приблизно від 2 до 8).

якщо значення у менше 180. То перейти у випадкову позицію та надати значення у ____ (для всіх спрайтів встановити різне значення: приблизно від 200 до 150)

6. Для «поганих спрайтів скласти програму аналогічну п.5, але бали віднімати.

7. Протестувати програму. Виправити помилки.






Немає коментарів:

Дописати коментар